ComicStripshop

De nieuwste stripboeken | Comic Stripshop, online strips en stripboeken kopen en bestellen Comic Stripshop is de meest complete stripboekhandel op het internet. Met meer dan 9000 titels in de database waarvan het leeuwendeel uit voorraad leverbaar is.

ComicStripshop Reviews

Zeer tevreden, mooie oude strips gevonden

Vergeet ik de sterren te geven voor mijn vorige review, nu 5 sterren.

Mijn ervaring is dat ik zeer tevreden ben, zocht twee strips van Steven Sterk welke niet meer te krijgen zijn en hier gevonden voor de normale stripprijs, en wat blijkt deze strips komen uit 1977 maar absoluut nieuw! Dus wat je noemt new old stock geweldig, zelfs nog zonder barcode op de achterkant, en netjes verpakt in hun eigen hoesje. Snel verzonden en in de juiste stripverpakkking. Ik ben in ieder geval tevreden.

Sterke punten
    Normale prijs en goed verpakt, zeer veel strips op voorraad.

Slechte service Comic Stripshop

Tot nu toe heb ik altijd goede ervaringen gehad met de Comic Stripshop. Helaas herken ik me in het review van iemand anders op deze website. Ik bleek samen met een familielid per ongeluk hetzelfde stripboek te hebben gekocht als cadeau. De bestelling deed ik alvast vanuit het buitenland, waar wij wonen, zodat het op tijd zou zijn voor de feestdagen. Bij thuiskomst in Nederland (2 weken later) kon ik het dubbel bestelde stripboek, onaangebroken in de originele verpakking en verzendpakket, terugsturen. Ik belde om te overleggen, aangezien de retourtermijn op 14 dagen staat. Het is echter nu 4 dagen over deze termijn heen. Het terugzenden werd geweigerd, want er moest een lijn worden getrokken. Wettelijk gezien staat Comic Stripshop uiteraard in zijn recht, maar enige flexibiliteit en servicegerichtheid zou veel goeds doen voor de reputatie van de winkel. Ik zal niet meer bestellen bij deze winkel.

Zwakke punten
    Geen servicegerichte houding

prima service

Bestelling werd snel verstuurd en was heel erg netjes verpakt. Complimenten!
    Over een boek dat niet op voorraad bleek te zijn, kreeg ik keurig een mail.

Sterke punten
    goede service, netjes verpakt.

Zwakke punten
    nvt

Ooit was er goede en persoonlijke service

Omdat de vorige review meer dan een jaar geleden was hierbij mijn review. Sinds 2014 naar volle tevredenheid met regelmaat albums gekocht bij deze webwinkel. Tot vorige maand. Toen werd een opmerking van mij bij een bestelling verkeerd begrepen en de bestelling door de stripwinkel geannuleerd. Ondanks excuses mijnerzijds waarvoor ik ze nota bene heb opgebeld bleef de winkel onveranderd in haar standpunt. De winkel wist dat er grote vraag was naar de albums die ik ook wilde hebben en dat ze gauw overal uitverkocht zouden zijn. Ik heb alle begrip voor het harde werken bij deze webshop. Maar opmerkingen als "wij zijn de grootste stripwinkel van NL, u bestelt niet maandelijks dus bent u geen reguliere klant, uw aankoop van 100 euro stelt niets voor en ga maar naar de concurrent" zijn verre van service gericht. Wat ik ook zei, de bestelling kon ik niet opnieuw plaatsen. Mij zijn ze kwijt als klant. Gelukkig heb ik de albums wél bij een concurrent kunnen bestellen. Een hele verademing! Bij Comicstriphop plaats ik nooit meer bestellingen!

Sterke punten
    Groot assortiment (zelfde winkel als AKIM), ook zeldzamere strips (al dan niet 2e hands), gratis verzending boven bepaald bedrag.

Zwakke punten
    Klantonvriendelijke service

Makkelijk bestellen, snel in huis

De website ziet er misschien niet zo modern uit maar hij is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het assortiment is breed, de prijzen vergelijkbaar met die in een standaard winkel en een bestelling is binnen een paar dagen in huis. Alles word netjes verpakt zodat er geen beschadigingen optreden. Bij mijn laatste bestelling was 1 strip niet op voorraad, deze was duidelijk vermeld op de bestelbon en werd een paar dagen later gratis nageleverd.

Sterke punten
    Breed assortiment, duidelijke website, alles netjes verpakt en snel in huis.

Bezoek ComicStripshop